למה יישור שיניים שקוף מומלץ גם למבוגרים וגם לצעירים?

מנח שיניים לא תקין – עקב צפיפות יתר, שיניים בולטות ועוד – מייצר תסכול רב. בנוסף לפגיעה בדימוי העצמי במקרים רבים, קשה יותר לשמור על היגיינת פה תקינה במצבים כאלה. אדם שלא מרגיש בנוח עם מראה הפה נוטה להימנע מחיוכים ולפעמים גם מדיבורים, ולכן גם האינטראקציות החברתיות נפגעות. התיקון הוא כמובן יישור שיניים והאופציה המתקדמת ביותר היא יישור שיניים שקוף.

יתרון ראשון: מינימום בולטות

הסיבה הראשונה שבגללה יישור שיניים שקוף מומלץ לכל מי שזקוק או זקוקה לפתרון למנח פה לא תקין היא השקיפות. יישור שיניים "רגיל" מבוסס על ברזלים בולטים לעין, ויש אנשים שמרגישים נבוכים להסתובב איתם בפה. אמנם בגילאים הצעירים מדובר בתופעה די נפוצה, ולפעמים אפשר לראות באותה כיתה גם 8-10 ילדים עוברים במקביל את התהליך, אבל ככל שמתבגרים גדל הסיכוי למבוכה – וטוב שאפשר להתגבר עליה בפשטות בזכות הפתרון החדש.

יתרון שני: היגיינת פה מיטבית

יישור שיניים עם ברזלים עלול לגרום לעששת, גם כשהמטופל או המטופלת משתדלים לשמור על היגיינת פה. הסיבה לכך היא שקוביות הברזל מקשות על הצחצוח ולמעשה מונעות מהמברשת להגיע לכל נקודה ונקודה בפה. מתחת לברזלים עלולים להופיע מרבצי חיידקים, ולגרום נזק של ממש. בהתאם יישור שיניים שקוף מומלץ במיוחד למי שהמצב אצלו מועד מראש לפורענות. את הפלטה השקופה אפשר פשוט להסיר לכמה דקות וכך לצחצח שיניים בלי שום מגבלות.

יתרון שלישי: תהליך מהיר

בחלק גדול מהמקרים יישור השיניים השקוף מוביל תוך זמן קצר יותר לתוצאות הרצויות. בהקשר זה כדאי לדעת שהפלטה השקופה צריכה להיות בפה בין 20 ל-22 שעות ביממה. ניתן להוציא אותה מעת לעת, למשל כשמשתתפים באירוע ומעדיפים להיראות בלי הפלטה (למרות שהיא כאמור שקופה ולא מתלבטת לעין).

למי יישור שיניים שקוף מומלץ במיוחד?

יישור שיניים שקוף מומלץ גם למבוגרים וגם לצעירים, בעיקר בזכות שני היתרונות האחרונים. עוד כדאי לקחת בחשבון שההסתגלות לפלטה השקופה מהירה למדי, כך שלא רק התוצאות מרשימות אלא גם הדרך אליה נוחה ופשוטה יחסית.